Tuli tänään tehtyä päivän reissu tuonne Viron maahan..täytyyhän sitä halpaa viinaa päästä hakemaan sillon tällön..Huomasin taas kerran että kannattaa varata seuransa harkitusti kun lähtee johonkin mistä ei noin vaan pääse karkuun toista...Olin hyvän ystäväni kanssa reissussa, ketä en kuitenkaan useimmiten pidä hyvänä ystävänä (en varsinkaan sitä muille myönnä)..vähän erikoinen suhde..siis tämä kyseinen yksilö on välillä tosi ihana tyyppi, mutta useimmiten kuitenkin itsekeskeinen, nariseva, kaksnaamanen narttu.No miksi sitte en vaan yksinkertasesti vaihda seuraa? Sepäs se kun eihän mulla oo sydäntä kuitenkaan sanoa et sori en mä jaksais olla tekemisissä sun kanssa..toisaalta onhan meillä mukaviakin hetkiä välillä..en sitten vaan tiedä korvaako ne harvat mukavat hetket nämä rasittavat jolloin saan aina kuulla missä kaikessa hän on tehnyt paremmin ja mitä mä olen taas tehnyt väärin ja miten hänen koiransakin on viisaampi kun mun..joo tiedän..saattaa kuulostaa tosi lapselliselta ruikutukselta tämä mut pääsenpähän johonkin purkamaan..oon kyllä sille ihan suoraankin sanonut että ei mun mielestä oo järkeä kilpailla joka asiasta, esim. jokainen varmasti pitää omaa koiraansa maailman parhaana, viisaimpana ja kauneimpana..enkä yleensä jaksa lähteä edes mukaan näihin kumpi pistää paremmaksi- juttuihin..Mutta silti se sitä jatkaa.Tällä kaverilla on myös tosi heikko itsetunto ja sitähän mä myös vakuuttelen itelleni ja muille että siitä se sen vittumaisuus johtuu..ei mun mielestä silti tarttis jaksaa sietää kaikkea paskan puhumista seläntakana ja muuta vittumaisuutta vaan sen takia että toisella on huono itsetunto..No mitä tästä opin..ens kerralla lähen yksin jolloin saan itse päättää mihin kauppaan menen ja kuinka kauan siellä haluun olla..ei tartte hoputtaa ketään eikä kuunnella että toinen hoputtaa..Ei tarvi perustella jokasta ostosta, miksi käytin niin paljon rahaa kun hän on paljon järkevämpi ja ostaa vaan eurokaupasta.Ehkä olen itse itelleni parasta seuraa..ainakin useimmiten oon samaa mieltä itteni kanssa ;)

Kun vihdoin väsyneenä tulin takasin kotikaupunkiin niin oli ihana yllätys kun toinen hyvä ystävä olikin mua vastassa asemalla..mikä onkaan mukavampaa kuin tulla väsyneenä reissusta ja saa halata parasta ystävää. No ihana poika vei mut kotiin ja sain maata sylissä muutaman tunnin niin tuli läheisyyskiintiötäkin täytettyä..Kaverilla tosin on ihan oma tyttöystävä joten ei meillä mitään eroottista suhdetta oo. On vaan tärkeetä välillä saada olla jonkun lähellä.

Ja mikä parasta sain koirat kotiin hoidosta..on niiiiin yksinäistä ilman niitä. Nehän on melkeen kun omia lapsia mulle..

Enkä oo vieläkään avannu ensimmäistäkään luukkua joulukalenterista. Shame on me..